dimecres, 26 de febrer del 2014

Darrera setmana i conclusions

La tasca d'aquesta setmana consistia a enregistrar un vídeo a Youtube explicant la proposta educativa basada en les TIC que vam realitzar en la unitat 7.

D’una banda, diré que no m’ha resultat difícil realitzar el vídeo pel que fa a l’expressió oral. Sóc valencianoparlant i no em costa gaire expressar-me en aquesta llengua. Però, he d’assenyalar que he pensat molt, en certs moments, com dir determinades expressions per evitar l’ús de barbarismes. D'altra banda, m’he gravat en diverses ocasions perquè em feia vergonya i a voltes em quedava en blanc. Però, finalment, he aconseguit realitzar-ho sense cap problema.

Han sigut dos mesos i mig de tindre molta feina perquè no únicament contàvem amb aquesta assignatura sinó que de les altres matèries també ens plantejaven tasques quasi diàriament. Per tant, considere que la pròxima convocatòria d'aquest curs, hauria de plantejar-se de diferent manera per evitar que els coneixements es repetisquen i que estiguen globalitzats. Des del meu punt de vista, pense que s'ha volgut tractar massa informació en molt poc temps; tal vegada podríem haver donat els mateixos continguts amb un període de temps més ampli. Possiblement haguérem aprés més, no sé si els meus companys pensaran el mateix, però a vegades jo realitzava les tasques amb l'angoixa de pensar que se m'acabava el termini de lliurament sense adonar-me de les activitats que estava realitzant.

Però, també destaque aspectes positius i sobretot d'aquesta assignatura. Sen's ha facilitat molt la feina i en diverses ocasions ens han reduit les tasques que havíem de realitzar. A més, els mestres han estat dispostos a llegir-nos en cas de dubte, tant per tutoria com pels debats plantejats al campus virtual. I pel que fa a l'assignatura, hem tractat aspectes molt interessants que de segur farem servir en la nostra experiència educativa.

Per últim, agrair a tots els meus companys per dedicar temps tant per a llegir les meues entrades com per a deixar-me les seues aportacions. De segur que els exàmens ens surten bé i obtenim la capacitació perquè hem treballat de valent.

Un abraç. Noemí

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada